- L u c a s -

Lucas har som sagt inte varit på sitt bästa humör dessa dagar.Han verkar irriterad och klängig.Men så fort jag tar upp honom vill han ändå inte vara hos mig.Så det är varken bra när han är på golvet eller hos mig.
Så vad gör man?Det finns inte sådär jättemycket att göra.Bara vänta ut denna våg.
Han dregglar en samma också.Och bajset,det ska jag inte ens tala om.Jag tittade i hans mun idag,och det verkar som att hela munnen är uppsvälld.Så det kanske inte är så konstigt att inte riktigt är sig själv.
Och mitt humör har väl inte heller varit det bästa.Men man blir rätt trött i huvudet.Men samtidigt får jag skuldkänslor när jag känner att jag blir trött i huvudet.Jag vill ju kunna vara supermorsan!Men tyvärr,allt kan inte vara på topp jämt!

Jag vill inte heller gnälla på Tony.Jag förstår om han vill bli klar där ute.Vi har ju inte så länge på oss heller.Innan vinteren måste huset vara borta eftersom vi ska gjuta direkt på våren.Så jag förstår om han känner sig stressad över det.Och när jag kommer och "beklagar" mig antar jag att han blir mer stressad eftersom han nog vill kunna göra två saker samtidigt!

Men snart ska vi ju på semester,och det ska bli så skönt!Samla lite nya krafter,det tror jag blir bra!Men kan ju inte alltid vara en supermorsa.Även solen har sina fläckar!
Men jag vet att Lucas humör går över.När dessa förbannade tänder väl kommer får vi tillbaka våran glada son!
Och som dom säger,det som väntar på något gott..

Världens underbaraste Lucas.
Mamma älskar dig över allt annat på denna jord!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: