- L e v e r -

JAG LEVER!Jag överlevde gårkvällen!Inte ett dugg bakis heller!Men man kanske inte har hunnit nyktra till ordentligt?Nä,vi kom faktsikt hem 10 i 1 inatt.Det blev bara 2öl inne på området.Men det var kul!Nu känner jag att det var vädligt behöverligt för oss att göra något tillsammans.Och det var ju inte igår vi festa tillsammans!

Har just ringt mormor och morfar.Och gissa vad?Det hade gått väldigt bra för dom också!Dom skulle in med lilleman till stan nu och efter det kommer dom och lämnar våran älskade prins.Sedan får mormor och morfar till STHLM för att sedan åka till Cypern!Härligt va?

Nä,nu ska jag lägga mig i soffan en stund.Känner på mig att jag kommer att vara lite trött idag!

Alla ni andra som var ut igår,Hade ni kul?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: