- J a g ä l s k a r d i g -

Jag trodde verkligen att vårat sovflow slutade inatt.Klockan 4 hörde jag Lucas prata för fulla muggar i sin säng.Men eftersom han inte var arg eller ledsen gick jag inte dit.Efter att tag tystade han och förmodligen somande han om.Vi vaknade 8.30,så jag ska inte klaga.Men jag vet att någongång slutar ju detta underbara sovflov.Jag kan ju till och med vara uppe till 11-12 på natten utan att vara död när jag vaknar!Lucas känner nog på sig att det är semester!Nä,kanske inte.
Men både mamma och pappa är glada så länge det varar!

Jag och Lucas var hos Lucas mormor och morfar igår och busade med kusse Alexander.Alexander är helt otrolig när det kommer till motordrivna fordon.Han satt och tittade i skidoo katalogen och helt plötsligt pekade han på en Renegade och sa;Tonys!Hur kan han veta det?Snacka om vilket minne pojken har!
Han sa även till mig innan jag skulle fara:Älskar dig Emmi.Det värmde verkligen i hjärtat.Jag längtar till Lucas kan säga så till mig!

Jag hoppas även Lucas är på bättre humör idag än vad han var igår.Det är inte vanligt att han är gnällig nuförtiden,men någongång måste han ju få vara det också.Det är väl dom där satans jävla tänderna som är påväg upp!

Nu ska jag vara med min familj en stund innan Tony ska fara och tapetsera hos Lisa och Pär!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: