- I r r i t e r a d -

Nu är jag äntligen klar med alla måsten jag hade att göra idag.
Jag har dammsugit,tvättat m.m.Inse hur mycket kläder som behöver tvättas när alla är hemma.Jag har tvättat två masiker idag.Jag tycker jag tvättar minst en gång per dag.Fast det kanske inte är sådär jättemycket?
Men det det bara var jag och Tony så blev det inte många tvättar per vecka.Det var trosor,kallsonger och sockar typ.Eftersom vi gick för det mesta i våra arbetskläder.När man kom hem på kvällen hade man ju ändå bara onnarbyxor.

Nu har jag iallafall duschat och gjort mig lite fräsch.Jag sitter egentligen bara och väntar på att lillprisen ska vakna.Han somande 12.40 och sover än,det är ju nästan rekord nu för tiden.
Dirket han har vaknat beger vi oss till Lisa och Pär där det ska ätas korvstroganoff.Det är så gudomligt gott,synd bara att inte Tony tycker om det sådär jätte mycket.

Lucas är forfarande lite irriterad idag.Jag tycker han är lite småsur.Fast han har ju så ont i munnen,så det är ju ganska förståeligt.Det är bara att vänta ut denna våg.Det finns inte så mycket att göra åt det!Jag försöker ändå njuta av han så mycket det går nu innan allvaret börjar om snart!

Nä,nu vaknade han!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: