- F i s k a -

Lucas fick vara utan blöja igår en stund.Och medans han var det stod han i Tonys gaderob och rev ut kläderna.Men sedan så börjar han pissa!Lucas blev riktigt förvånad och tog sig på lillsnoppen och undrade vart det kom ifrån!Så underbart söt han var!Det är sånna tillfällen man önskar att man filmkameran på plats!

Igår var vi även på Furuborg och åt middag med Lucas mormor och morfar.Jag tror inte Lucas har grisat så mycket med maten som han gjorde igår!Han var iallafall på strålande humör hela tiden vi var där!
Efter att vi ätit for lilla familjen förbi Beriska för att kolla in bäbismagen!Jannice har så underbart söt mage,och man blir ju lite avis!Hehe!

Lucas han även ett riktigt sovflow just nu.Han somnar kring 8 på kvällen och vaknar kring 8-9 på morgonen!Jag hoppas detta forsätter hela sommaren!Både jag och Tony är ju riktigt utvilade på morgonen.Det är så underbart att stiga upp med mina killar.Att få sitta vid bordet och äta frukost tillsammans!

Idag ska jag och Tony fara och fiska en stund,så Lucas ska få fara hos mormor och morfar ett tag.Ska bli roligt att göra något själva också.Det är inte ofta vi har haft barnvakt till Lucas.Jag tror detta faktiskt är första gånger vi lämnar bort honom för att göra något tillsammans!

Nu ska vi klä på oss hela familjen och sedan ska Lucas till mormor och morfar!


Postat av: syster

hejhopp! nu har vi vattkoppor här hemma så ni ser ju ifall lucas får några, de borde isåfall komma om nån dag, det verkar dock som om A inte har så många, peppar, peppar.....

2009-07-04 @ 14:33:20
URL: http://lilund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: