- B e t a l t -

Hur underbart är det inte att ligga och mysa i sängen med sina killar?Det var vad vi gjorde i morse när Lucas vaknade.Förutom att han blir helt vild när han kommer till våran säng så får man sig iallafall någon liten puss och kram.Imorse bajsade han även så det blev inte att ligga kvar i sängen sådär jättelänge,men vad gör det?Jag har ju hela fyra veckor kvar som jag bara ska njuta av,och njuta av mina underbara pojkar!

Tänk att just nu sitter jag här,och jag har fullt betalt hela dagen?Hur bra är inte det?

Senare idag hade vi tänkt fara och fiska.Det var ju ett tag sedan sist.Men vi brukar passa in att fara när Lucas ska sova eftersom då sover han där.Men nu sover ju bara lilleman typ en gång per dag,så man måste ju passa in just den tiden!

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa tidningen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: