- B a d -

Gissa vad jag har gjort idag?Jag har badat!Det är absolut inte likt mig.Men det har varit så helvetes varmt på jobbet idag att jag var tvungen att ta ett dopp i hammenviken!Jag och pappa körde motorcykel medans Johan och Bella tog bilen.Jag doppade mig hela två gånger,inse nöjd jag är över mig själv.Men blir det lika varmt imorrn så tar jag nog mig ett topp också.
Och kanske kanske har jag semester redan imorrn.Det beror helt på hur det går på jobbet imorrn!

Har ni badat något i sommar?

Lite Lucas update då.Det blir ju lite mindre av den varan nu när jag inte är hemma på dagarna.Jag vet ju inte alltid vad han gör.Men utveckligen går verkligen framåt.Nu har han börjar ge mig tutten i munnen och jag säger att han ska ge tutten till mamma.Men jag hinner bara få in den i munnen innan han drar ut den igen.Hur gulligt är inte det?
Han har även börjat "gå" jättemycket.Han går runt runt alla bord och nu har han även börjat gå mot väggarna.Så jag hoppas att han snart släpper taget och går helt själv!Men nu i sommar ska vi verkligen öva!Jag vill så gärna att han ska gå innan min semester är slut!
Hoppas,hoppas!

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och äta glass!

Postat av: Madde

Vad modig du har vart som rentav har badat :)

Var det varmt då?



Du ska se att innan sommaren är slut så går eran lilla kille alldeles själv utan stöd. :)

KRAMAR!!!

2009-07-01 @ 21:07:17
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Monica

Brr.. kan inte varit varmt! Bra gjort :)



haha.. Anton gör också sådär med tutten. Det är så himla sött! :)



När ska Lucas börja på dagis förresten? Och vart?

kram!

2009-07-01 @ 22:04:48
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

ja badade för första gången igår kväll! urs va stolt jag var hehe

2009-07-01 @ 22:51:50
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: