- T v - S p e l -

Just nu sitter Tony och Pär och spelar XBOX.Och jag kan meddela att man kan tro dom är 14igen.Ingen större skillnad på en 14åring och dom just nu.Vet inte rikigt vad dom spelar just nu,det går iallafall inte att få någon kontakt med dom.

Idag har vi varit på bibiloteket med BVC-gruppen,och Lucas fick sin första bok där.Samma ramsor och sånger i den boken.Den kommer säkert vara till anvädning någon gång.
Sen visar det sig att jag inte lånat en bok sen -99.Så det var ju ett tag sen jag var där så att säga.Men jag fixade iallafall ett nytt lånekort.Någongång kanske man ska låna,vem vet?
Senare blev det fika hos Jessica och Ville,och som alltid lika trevligt.

Imorgon ska jag till tandläkaren kom jag på just nu,inte det roligaste man gör.Men det måste ju göras.Jag brukar ju sällan ha hål,så jag hoppas det inte är något denna gång.Fast jag blev ju ett riktigt godismonster under graviditeten,så det förvånar mig inte om det är ett hål.

Nu ska jag gå och lägga våran allra käraste Lucas.Jag älskar honom bara mer och mer.Han är vårat allt!

Postat av: Erika

Ja jag förstår det, men vill ju att det ska vara rätt när man ristar in något 4-ever!



Hade du någon ledig dag för fika i veckan?

2009-01-27 @ 10:26:58
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: