- T r ö t t -

Det blir ett kort inlägg just nu,känner mig riktigt trött.
Dessa två dagar har enbart bestått av BUS.
Jag har varit fem år igen och bara busat med sötnöten Alexander.
Man hinner ju tyvärr inte träffa honom sådär jättemycket eftersom dom inte bor här.
Men vi har verkligen hunnit busa,i snön,inne överallt!
Och som han älskar sin kusin Lucas.
Han är så otroligt go med honom att det inte är sant.
Vi har även varit och ätit Italiensk buffe med,mamma,pappa,Lisa,Marcus,Alexander och Lucas.
Synd bara att inte lillasyster var med,då skulle familjen vara komplett.
Riktigt gott var det,och mätta är vi.
Ibland hatar jag att båda min systar bor i Skellefteå.
Man träffar dom inte alls lika mycket som man skulle vilja,men sånt är väl livet?

Lucas blir förresten 5mån idag,stora killen.
Tiden går verkligen fort,det gäller att vara med!
Och snart börjar jag om att jobba,SHIT alltså.Nyss kändes det som en EVIGHET dit.
Men som jag längtar till man kan vara ute och busa med Lucas och Alexander tillsammans i snön.

Jag har faktiskt tagit en massa kort på allt busande,men dom bilderna är i mamma och pappas kamera.
Men det kanske kommer några bilder imorrn.

Jag är faktiskt rätt slut i kroppen nu.Vilket jobb att ha två småttingar samtidigt.
Det är ju exakt ett år mellan dom,och det är verkligen fullt upp hela tiden!
Världens underbaraste killar har vi!

Kan även tillägga att Lucas har fått lite kläder av sin mormor.Och världens bästa hanskar!Dom är så jälva klockrena.Hestra,okej dom var dyra,men ack så suveräna dom är!
Tack mormor säger Lucas!

Nu blir det mys i soffan en stund,och sedan blir det bums i säng.
Det är ju faktiskt en dag imorrn också.

Kanske inte blev sådär jättekort idag ändå!


Slänger in en bild från sötnöten Alexander från i somras,tror närmare bestämt att det var midsommar i stugan!


Postat av: Jenny

Åååhh, vilket sötis bild! ^^

Snygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-23 @ 21:48:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så söt han är :)



Grattis Lucas på 5 månaders dagen!

Hoppas vi träffas till veckan. :)



Kramar!!

2009-01-23 @ 22:49:59
Postat av: Madde

kommentaren ovanför var från mig men tappade namnet ;)

2009-01-23 @ 22:52:14
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: