- S l a r v m a j a -

Egentligen har jag inte sådär fasligt mycket att skriva idag.Vi har varit ute och gott med vagnen.Vi tog faktiskt sittdelen så att Lucas skulle få se något.Men efter bara typ fem minuter ute somnade lillprinsen!Så underbart söt han är alltså!

Vi har inte gjort något mer idag typ.Jag kan därimot meddela att Lucas äter på sina fötter för fulla muggar just nu.Jag trodde inte att han var så vig,men ack vad fel jag hade!Lucas har även blivit riktigt duktig på att sitta.Han kan nog sitta själv (i mammas knä) i typ 30sek.Övning ger färdighet som det heter!

Jag köpte förresten nya skoterkläder igår på TraktorCity,riktigt snajsiga var dom.Jag har ju turen att jag köper nästan alla mina kläder på barn,blir mycket billigare och sen sitter dom ju mycket bättre på mig!Det är faktiskt en fördel med att vara liten.160cl sitter som smort på mig!

Jag tänkte faktiskt ladda upp några bilder nu,men slarvmaja som jag är har jag slarvat bort USBkabeln!

Postat av: Lisa

Du det verkar som de är nått med remarena eller nå med remkulan eller de det nu hete men vi ska tillbax med den på måndag igen så då får vi nog höra närmare vad de kan vara för fel.. länktar inte tills vi får höra priset finns inget som är så tråkigt att lägga pengar på. Men ni kan väl titta förbi imorn vi ska då vara hemma pär jobbar till ca.halv 9 imoronbitta sen är han då hemma till 8 men kom förbi på en kaffekopp vore trevligt :) Hur går de med tänderna för lucas nu då?? har dom börjat ploppa ut??

2009-01-10 @ 21:26:15
URL: http://devila.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hur lång är du? Är du längre eller kortare än mig? (157)

2009-01-11 @ 08:19:59
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: