- R o l i g -

Jag måste erkänna att Tony kan vara ganska smårolig ibland ändå!


För det första så har han börjat kalla Lucas för MiniBudda.
Och när han säger det så säger han det på ett så roligt sätt!

Sen så när jag var i köket och han i tv-rummet så ropar han på mig:Vad gör du på tv?Har dom spelat in dig?Han var typ hur allvarligt som helst!Jag förstod ju som sagt ingenting,men när jag kom till tv-rummet så gjorde dom reklam för kanal5 nya tvprogram:Den arga snickarn.Jätte roligt!Jag är väl aldrig arg?Hehe.

Och sen igår kväll när vi låg i sängen så började han typ "spela" på nått.Så jag frågade vad han gjorde,och jag fick det fyndiga svaret:Jag spelar på världens minsta luft fiol åt dig!Ja,jag har ju aldrig sagt att han är normal!

Men han får mig iallafall att skratta!Vad jag älskar den killen alltså!

Postat av: Madde

Haha... :)

2009-01-11 @ 14:19:12
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi känner oss friska nu: Så ska vi ta en på onsdag??? :)

Hos Lollo eller?

Kramar!

2009-01-11 @ 14:21:05
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: