- R ö k a -

Jävla mens!Är det bara jag som tycker det är så grymt jobbigt att ha denna förbannade mens varje jävla månad?Nog var det gjorde skönt att slippa helvetet i nio månader.Men nu kom den tillbaka,som ett brev på posten.
Jag tycker verkligen inte om att ha mens,det är så jävla jobbigt.Men det hör ju till livet,bara att så ut dessa jävla dagar.

Idag blir det babysim för hela slanten!Undra vad vi ska få göra idag?Det ska bli kul!

Just nu känner jag mig på krigsstigen så det är väl lika bra att bara ånga på med denna ilska!
När jag var påväg in på en affär för någon dag sen så stod det en gravid tjej utanför och RÖKTE!Jag han inte förstå att man kan utsätta detta icke födda barn än för nikotin.Så förbannat oansvarigt!Barnet har ju inget val,eftersom det ligger i magen.Jag blir så jävla arg när jag ser sånt!Då undrar man ju också om dessa människor dricker alkohol medans dom är gravida?
Så jävla svårt var det ju inte att sluta röka när man blev gravid,Tyckte personligen att det gick hur bra som helst.Med tanke på vad som finns i en.Jag kan bara inte förstå hur man kan vara så jävla dum i huvudet att men röker och snusar när man är gravid!Jag skulle tamefan skämmas ihjäl mig,eftersom man utsätter sitt barn för enorma gifter.Är det så mycket begärt att hålla upp nio månader.Vad ni gör sen,efter att barnet är fött om ni slutat amma,Det bryr jag mig inte alls om.
Det jag blir så arg över är att man har ett barn inom sig,som inte kan välja.Är det fött så behöver ju inte barnet andas in röken.Men just när dom ligger i magen,det är det jag tycker är så tragiskt.
Nä,nu är jag så förbannat arg på dessa små jävla patetiska inivider som bara tänker på säg själv.Jag måste sluta nu innan jag blir alltför arg!

Postat av: Jane

Gav du henne onda blicken? Det hade jag gjort.

Och hade jag varit extra hormonstinn hade jag gått fram och tagit cigaretten och trampat på den !

2009-01-21 @ 11:40:19
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: