- P i g g -

Klockan är nu 04.20 och jag sitter här jätte pigg!
Lucas vaknade 03.00 för tankning,så jag gick ner och gjorde lite käk.
Just när jag gett honom maten så vaknar Alexander och tokskriker.
Alexander som för övrigt sover i Lucas rum.
Jag väckte Tony som fick ta Lucas,rapa honom och lägga han igen.
Så jag går till Alexander och tar upp honom,jag undrar om man drömmer?
Om det är det han vaknar av?
Men jag går iallafall ner med honom och sitter och håller om honom i soffan.
Det tar inte många minuter innan han somnar om iallafall.
Men Lucas var jättepigg,och glad.
Så jag bestämmer mig för att ta ner honom också,för att försöka söva honom i vagnen.
Och där sover han just nu!

Men egentligen,jag brukade ju stiga upp halv fem när vi började 05.45.
Så det kanske är därför jag är pigg?
Men jag ska nog ändå gå och försöka sova en stund med Alexander på soffan!


Upptatering.
Det gick inte riktigt som det skulle.
Alexander sitter just nu här hos mig och vill inte alls sova.
Klockan är nu 05.50,så nu tänker jag skita i att sova själv.
Det var  väl inte min smartaste ide att ta ner båda.
Dom väcker varandra lixsom.
Lucas som inte brukar sova i vagnen på nätterna sover oroligt just nu.
Och Alexander som inte brukar sova på soffan på nätterna sover oroligt just nu.
Men ack så söta dom är ändå.
Sova?Nä,det hinner jag ju göra i graven!


Ännu en uppdatering från min sida.
Klockan är nu snart halv åtta,och pojkarna sover som stockar.
Jag skulle ha passat på att sova,men jag visste ju inte hur bra dom skulle sova.
Men det är ju ändå snart dags att gå upp.
Jag har alltså varit vaken fån 03.00 inatt.
Jag tror det blir att dricka några koppar kaffe denna dag.
Annars då?
Ja,men som sagt.
Sova,det kan man göra i graven!

Postat av: Madde

Det verkar ha vart full rulle hos dig inatt.

Låter inte lätt att vara 2 barns mamma för en dag ;)



Hittade du någonting på stan förresten?

Kramar!!

2009-01-25 @ 09:40:18
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: