- L ö r d a g -

Det är kallt ute idag,igen.Synd att det inte snörar något.Det är så himla hårt och köra skoter ju.Men nu har vi iallafall två igen!Vilket faktiskt känns himla skönt.

Igår var jag nästan bara inne hela dagen typ.Tant Jessica var med mig och Lucas,och det är ju alltid lika roligt när hon kommer och hälsar på oss!Timmarna bara springer iväg.
Senare på kvällen var Lisa,Pär och deras söta småpojkar och hälsade på.Trevligt trevligt!Både Kevin och Seth har blivit så stora nu när man jämför med Lucas.Men man ser ju vad man har att se framemot!

Och som vanligt nu för tiden vill Lucas inte alls sova på kvällarna.Han somnar jättefort när vi lägger honom men han vaknar kanske efter en timme och vill inte alls somna om.Och sen sover han så otroligt oroligt hela natten.Och Lucas som alltid har sovit bra sen han var född.Jag undrar vad det kan vara?
Hoppas det går över snart eftersom jag börjar bli lite trött.Jag har heller ingen ro att sova på dagarna.Så lite trött är man alltid.
Men vi älskar våran prins lika mycket fast han inte vill sova!

Just nu håller jag på att koka blöta,vilket kanske inte så många vet vad det är.Men gott är det iallafall,är man från Lappland så är man!Senare när Lucas vaknar ska vi till Lucas "farmor" och hälsa på.Vilket förmodligen kommer att resultera i att jag väger minst 5kg mer när vi far hem!

Bilder på våran nya bäbis kommer senare!

Postat av: Linda

vi har kommit hem från arjeplog, eller vi stannade till hos mamma o pappa :) men vi har haft det lugnt och skönt!



ang. lucas sömn - harry var likadan, kunde somna jättebra direkt o sen vakna, då började vi med 5min metoden, och den har fungerat suveränt!! han har aldrig sovit så bra på natten som när vi har börjat med den!

2009-01-03 @ 12:30:01
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är alltid lika trevligt när vi ses =)

Pussa Lucas från "tant" jessica :P

2009-01-03 @ 13:04:47
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Linda

mamma och pappa har husvagn där uppe. nu när vi var vart det dock inga skidor, lite skoter, men det blåste och var så jävla kallt så det blev inga långa stunder, sen finns det ju som inge snö heller :S



vi gör dom vanliga kvällsrutinerna, borstar tänderna, ger välling osv, sen går vi ut. och skriker han får han skrika ca 5 min sen går vi in igen, ger tutte, bäddar om och går ut igen. vi säger ingenting till honom.

första kvällen skrek han nästan 2 timmar men nu brukar han bara skrika om vi sover nån annastans där rutinerna blir lite annnorlunda. för harry gick det fort till det att han somnade utan gnäll. men det är kämpigt, inte alls roligt att höra när dom skriker, men med facit i hand var/är det helt klart värt det!! men det gäller att inte ge upp, och visa vem som bestämmer!

vid detta tillfälle kan ni vara glada att han sover på övervåningen, då hörs skriket inte lika mycket. jag höjde ljudet på tvn och stängde dörren ganska mycket för att slippa höra så högt! :)



hoppas att det är något som funkar på eran lilleman!



2009-01-03 @ 14:34:07
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jeanette

usch blöta :( Sån mat saknar jag inte ett dugg!

Men pitepalten saknar jag.



//jeanette ^^

2009-01-03 @ 16:24:12
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: