- L o n g T i m e -

Jag har ju inte bloggat på hur länge som helst ju.(Iallafall för att vara mig.)Så vi börjar med Söndagen.
Lisa,Pär och pojkarna var hos oss och vi åt pizza och hade allmänt trevligt.Moster Bella var här på kvällen,och också trevligt.

Igår var jag och Tony ute och körde skoter.Lucas var med mormor och morfar två timmar ungefär mitt på dagen.Och det kan jag säga er,det var hur roligt som helst!Vi var förbi Lisa och Pär med skotrarna och hälsade på en stund.Och som jag har träningsverk idag.Man skulle kunna tro att jag är hundra år.Men är man otränad så är man!

Idag så har jag,Lucas och moster Bella gjort stan.Köpte faktiskt en jävla massa!En overrall till Lucas på rea,så den kostade "bara" 500kr.Ett par bodys och byxa och tröjor till mig!Sedan blev det en räkmacka på kavters.
Jag har även varit på info om babysimmet som vi ska börja nästa vecka,ska bli hur roligt som helst.Gruvar mig bara att visa mig i bikini.Men vad ska man göra?Det är ju så himla dyrt att köpa sig en ny kropp.Men någongång ska man väl ha råd med det!

Imorgon ska jag till musdoktorn.Är väl inget besök jag längtar till,men skönt att få det gjort!Och förhoppningsvis ska väl det inte vara några problem "down there" efter inflamationen.

Lucas har därimot blivit riktigt förkyld,det bara rinner snor.Men jag hoppas det går över fort,inge roligt när han inte riktigt är på topp.

Tony har ju också börjat om att jobba idag,efter typ 3veckor hemma!Känns faktiskt lite tråkigt,men sånt är livet!Snart ska jag ju börja om att jobba och Tony ska vara pappaledig!

Just nu ligger mina underbara pojkar på golvet och bara busar,Lucas skrattar som bara den!Det är så underbart att se dom tillsammans!Mina pojkar,jag är så lycklig som har er!

Nu ska nog mamma och Lucas gå och bada,tror det blir en tidig kväll för oss.Skulle vara skönt att få gå och sova!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: