- D i k t -

Det inte många vet om mig är att jag skriver lite dikter då och då,här kommer en som jag nyss kladdade ner.
Enjoy.


Nu är du här,
Det gick himla fort,

Dagen du kom,

Glömmer vi ej,

En son, våran son,

Knappt så jag tror att det är dig vi gjort.

Helt perfekt,

Med fingrar och tår,

Ett leende av dig och dagen är gjord.

Aldrig trodde jag att man kunde älska så djupt,

Vi kommer att älska dig till livets slut.

Du gjorde oss komplett,

För du är alldeles perfekt.


Livet förändras,

Och mer där till,

Det kommer aldrig mer bli sig likt.

Men att få ha dig här,

Är mer som en dröm,

En dröm som blev verklighet,


Vi följer varje steg du tar,

Vi följer din väg,

Vi kommer alltid att finnas,

För det är dig vi håller mest kär,


Du förändrades oss,

Till det bättre förstås.

Nu när du är här,

Känns allt så perfekt,


Du är våran kärlek,

Tänk att du är oss,

Svårt att fatta,

Att vi kunde göra dig så perfekt,

Tänk att du är oss tillsammans,

Fast mest lik pappa förstås.

Aldrig trodde jag att du skulle bli så perfekt.

Emmeli -09


-Älskade Lucas-


Postat av: Maria och Oskar

Jo, jag vågar inte ha han ute än när det är minusgrader, mest för att han varit lite förkyld, men om två veckor blir han två månader och då ska jag börja ha han ute så länge det är under -10. Man kan ju givetvis ha de ute när det är kallare om de mår bra av det. Jag är bara så rädd för lunginflamation när han är så liten, så jag undviker nog de riktigt kalla temperaturerna en stund till, dock sover han MYCKET bättre ute!

2009-01-13 @ 13:54:24
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas du skriver ner den åt Lucas i sin bok så han får läsa den då han blivit större :D

2009-01-13 @ 14:25:34
URL: http://kurosmurfen.blogspot.com/
Postat av: Erika

Vad duktig du är. Så himla fint! Visa den för Lucas när han blivit äldre :)

2009-01-13 @ 14:39:14
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Monica

Vad skoj! :) Har du fått bikinin än? Själv lånar jag mammas baddräkt, så slipper man visa allt för mkt. Sen har jag ingen bikini i min storlek längre, sen operationen.

Hoppas iaf att bikinin har kommit. Annars får du väl bada naken ;)

2009-01-13 @ 18:43:27
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Monica

Ah, det är fan inte lätt det här med bikinisar..



Se där, så Lucas gör likadant.. Undrar vad det är dom börjat med :P Tror dom drömmer rätt mkt också.. kanske därför dom vaknar till men somnar lika fort..?

2009-01-13 @ 19:01:48
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: