- B V C -

Idag har vi badat.Och Lucas verkar tyckta det är riktigt roligt!Han är verkligen som en sprattelgubbe i vattnet.Nästa vecka ska vi smått börja med att hälla vatten över deras huvud för att sedan (typ bland dom sista gångerna,)vara under vattnet med dom.Jag längtar verkligen tills vi ska dyka med dom.Ska bli riktigt kul!

Imorgon blir det att spendera dagen med Lucas och hans kusin Alexander.Alexander ska nämligen komma och hälsa på mormor och morfar.Så vi lär ju vara där hela dagen.Eftersom dom bor i Skellefteå så hinner man ju tyvärr inte träffas lika mycket.Så man får ta vara på den lilla tid som finns!
Vi ska ju på BVC imorrn också,det höll jag ju på att glömma bort.Mätning och vägning,och det när dumma sprutan skulle vi också ta.

Jag satt just och funderade.Lucas blir ju hela 5mån på Fredag.Tiden har gått så grymt fort alltså.Och jag har inte sovit utan Lucas en enda gång.Det enda vi har lämnat bort honom är när han sovit middag och han varit hos hans mormor och morfar.Men vi kanske har haft han borta som mest 3timmar.Jag tycker faktiskt det känns jättejobbigt att ha han borta bara en liten stund!
Hur gör man?
Vi ska väl faktiskt gå på bio någongång,så då ska Lucas få vara hos hans mormor och morfar nån timme.
Men nångång ska väl vara den första,fast som det känns nu kommer det att dröja läääänge innan han sover  borta från mamma.Jag kanske är barnslig,men jag vill ha honom här.


Gänget från babysimmet:
Alice med sin pappa Linus
Lucas med mig
Ville med sin mamma Jessica
Harry med sin mamma Linda.

Observera att alla pojkar tittar på Alice!


Postat av: Anonym

Vaa! Är han redan 5 månader, men gaah så fort tiden går. Ja, han ser ju himla stor ut på bilden!



Haha, jamen visst.. jag har jätte många men som sagt så tänker man inte på det alltid.



Det är bara fint annars, lite hemlängtan till Pite.. men jag försöker anpassa mig här uppe (Gällivare) så mycket det bara går! :-)

Hur är det med dig? Hur länge blir du mammaledig?

2009-01-21 @ 20:44:59
URL: http://joannanystrom.blogg.se/
Postat av: Martin Karlsson

muhahahahahaha, det börjar tidigt!!

2009-01-21 @ 20:45:08
URL: http://mkpd.blogg.se/
Postat av: Gry

Naw. Gulligt :)

2009-01-21 @ 21:06:12
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

haha så söt bild :D

Skoj att ha en bild av ett sådant minne.

2009-01-21 @ 21:51:44
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Marie (Nellie´s mamma)

haha sötnosar :D

2009-01-23 @ 15:19:07
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: