- B i k i n i -

Idag är det babysim som gäller.Och nej,jag har inte fått badkläderna jag beställt.Men vad att göra?Ja,jag får bada naken.Nä,men det har ordnat sig.Men det var väl ändå inte så jag hade tänkt mig från början.Men man får göra det bästa.
Lucas morfar sa en rätt rolig sak igår.
Jag har ju bristningar på magen.(Som jag för övrigt inte fick när jag väntade Lucas.)Fick inte en jävla bristning då,utan när jag hade på p-stav.Och det är ju inte sådär jättefint och jag HATAR att visa dom.Och då kommer han med den fyndiga kommentaren:Ja men måla dom svarta,då ser du ju ut som en Zebra!Hehe,jättekul!
Men jag tror Lucas kommer tycka det är jättkul i vattnet iallafall!

Imorrn ska jag och Lucas på stan.Vi ska på mammalunch med två av världens hetaste mamas!Det ni!Ska bli så roligt.Bara sitta och surra,och det är vi ju rätt bra på också!

Nä,nu måste jag börja packa för babysimmet.Det är ju en hel del man ska ha med sig!

Postat av: Sophia

Det var jätte skönt att det gick så fort. :)



Gå in på Ellos hemsida och logga in så ser du ifall dom har skickat iväg packetet. Min erfarenhet av Ellos är att det tar en jädra tid. :/

Kramar

2009-01-14 @ 12:07:08
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Erika

Den där jäkla motivationen är inte lätt att hitta och gör man det är den lätt att tappa! Men när du känner att du har den kanske vi får dra igång med något tsm :)



Säg till om du är sugen på en prommis någon dag eller bara att ses. Jag behöver komma ut ur lägenheten snart känner jag :)

2009-01-14 @ 12:24:30
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, det var längesen nu men såå kul. kramisar från en som tittat in.

2009-01-15 @ 15:20:29
URL: http://www.purplerain.devote.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: