- H e l g e n -

Igårdagen blev hur lyckad som helst!
Den började med att Tony var i Älvsbyn och jobbade,han kom väl hem kring halv 3 tror jag.Sedan steg han upp 3timmar efter och for åter och jobbade.Antar att han inte kände sig dirket utvilad när han steg upp.Men det blir fina pengar.Och jag som älskar pengar,så det passa ju bra.

Igår kväll var vi bjudna till Madde och Marcus.Trevligt sällskap och god mat,kan det bli bättre?Hur trevligt som helst var det,det kan jag lova.Det är ju så roligt att till och med killarna kommer överens superbra!
Nästa gång kanske det blir hos Lollo och Robin,i deras nya hus?
Det ser jag framimot!
Tack för en underbarkväll alla inblandade!

Idag fick jag mig en liten sovmorgon när Tony gick upp med sötnöten.
Tack älskling!

Dagen iallafall har vi spenderat och Lisa och Pär,och såklart deras sötpojkar.Jag och Lisa har iallafall hunnit vara in till stan två gånger idag.
Första gången blev vi skickade till Classe för att köpa betongborrar.Och senare blev vi skickade till Coop för att köpa vägguttag.
Tony och Pär håller nämligen på att sätta rotgips i deras källare,dom är så duktiga.Hehe.
Till middag bjöd dom oss på en supergod Lasange med fetaost sallad till,mums!
Och till efterrätt blev det kladdkaka.Super god den också.
Det var varit riktigt trevligt idag också!

Som ni säkert alla förstår så har denna helg varit superbra!Vi har verkligen varit på språng hela helgen.Så imorrn blir det nog bara att vara hemma och softa i mina onnarkläder.Det behövs även sånna dagar!

Nu kom den stora älsklingen hem,så jag ska gå och pussa på honom lite grann nu!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: