- M a t -

Det är faktiskt lite kallt ute.Men jag tog iallafall en liten promenad ändå.Det är ju så gudomligt väder ute idag.Sol och lite fågelkvitter.Helt helt underbart alltså.Jag får så orehöra lyckorus när det är sånt här väder.Jag bara älskar vintern alltså.Så skönt att vara ute,men även mysigt att komma in och sätta sig framför brasan.Vintern rockar.
Lucas sover fortfarande ute i vagnen,sötnöten med sina två risgryn till tänder!

Jag har även lyckats med,eller nu ljög jag.Tony kom hem en snabbis från jobbet under 9fikat och tände en liten brasa.Vaddå lite tjejigt?Måste ha en kille som gör upp en jävla brasa åt mig.Nä,detta ska det bli ändring på.Måste köpa hem lite tändvätska.Och gömma det förstås,så att han tror jag blivit jätte duktigt.
Men Tony visade hur han gjorde upp eld,och jag kan ju säga att jag använt mig av helt fel teknik.Men jag tänker inte avslöja hur jag gjort,för då blir jag bara dumförklarad.

Nu är jag inte heller vidare trött.Lite kaffe gör susen.Sitter därimot och klurar på middagen.Antingen blir det kasslergratäng eller Chikenrace.Vi får se.

Sitter och kolla igenom lite bilder,här kommer några!


Jag och Tony i Absiko.
(Och Lucas i magen såklart.)

Marino hittade lite vatten.

Men det gick lite fel.

Så Marino,Tony och pappa fick bada.

Hur härligt som helst ju.

Jag tror bensinen kostade 14kr där.
Det är iallafall ingen som verkar bry sig,
(Kolla kön.)
Och denna blid är tagen när dom just öppnat.

Det är så sagolikt vacker i fjällen.
Det är knappt man tror det är sant.

Ännu en vacker bild!

På väg!

Känns faktiskt lite tråkigt att inte kunna följa med iår.Jag börjar nästan gråta när jag ser dessa bilder.
Ni som känner mig vet hur skotergalen jag är.
Om några år så kan vi nog fara igen,men Lucas förstås.
Jag saknar faktiskt detta väldigt mycket.
Men tro inte jag ångrar Lucas,han är det bästa.
Men sakna måste man väl få göra?


Postat av: Erika

Så snäll du är :)



Säg till om ni får en ledig och tråkig stund i veckan så kan vi hitta på något.

2009-02-02 @ 15:26:28
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jane

ahh jag får nästan lite ångest.

Har en massa sånna där bilder som jag gömt undan i en mapp för tillfället så jag ska slippa snubbla in på dom :P

Seriöst, tänk dig öppet fjäll och det e heeelt snötäckt.

Inga träd eller liknande, bara snööö så långt ögat kan nå. Strålande sol och gasen i botten. Sådär så man nästan svävar fram på snön...

Ååååhhh ...

2009-02-02 @ 15:39:39
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: