- S ö t n ö t -

Ännu en ny dag,och det är redan Onsdag!Inte alls lika fint väder som vi haft.
Idag står babysim på schemat.Och jag tror vi ska ha dom under vatten en liten stund idag!Det börjar närma sig dykningen nu,och som jag längtar till den!
Annars händer det väl inte sådär jättemycket för oss.
Lucas ligger ute och sover nu,och jag håller (som vanligt) på att plocka undan.Jag HATAR när det ligger grejor framme.Så lite saker som möjligt är min melodi.
Till middag blir det köttsoppa hos mamma/mormor och pappa/morfar.Gott,riktigt gott!


My darling.


Sover efter maten

Tänk vad liten han varit.Detta är storlek 50 på kläderna.

Liten sötnöt i mössa.



Postat av: Lisa

Ja den har tydligen varit lösen ordskyddad utan jag gjort något sånt. Så jag la till ett lösen ord sen tog jag bort det och då funkad bloggen perfekt igen :) Jo dom skulle juh kolla panelen där nere ikällaren verkar som vi måste ta ner allt och tapetsera istället, men gör juh inte mig nått :) får man nya golv och massa mer nytt där nere så när vi är klara där nere är de bara överala pär att vi ska börja här upp med nya tapeter och nya golv i några rum :) håll tummarna för mig att de går vägen :) Men tyvär börjar jag jobba kl 2 så jag missar nog erat besök men ni får komma tillbaka nån annan dag vi kanske kan bjuda er på middag eller nått nån dag då vi alla är lediga?? är allt bra med er annars då?? ser att ni varit på babysim idag :) Lucas trivs som fisken i vattnet??

2009-02-04 @ 12:49:48
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: