- S ö t n ö t -

Okej,jag måste erkänna en sak;denna dag blev inte en riktigt skitdag som jag trodde.Jag var inte heller en bitterfitta som jag trodde att jag skulle vara.Men jag är ändå grymt trött just nu.

Det var jävligt kallt ute idag,och alla vet ju att Lucas sover riktigt bajsdåligt inne.Eller,han sover inte alls inne på dagarna.Kanske 5min.
Så kring 12 hade jag fått honom att sova 30min sen klockan halv 8 imorse,lite lite va?Han brukar ju göra sitt långsov på dagen.

Madde ringer iallafall och frågar om jag ska komma och fika hos henne med henne och Lollo.Så Lollo kommer och hämtar upp mig eftersom jag inte haft motorvärmaren i bilen.Lucas trött och gnällig.
Men,han är på riktigt strålande humör hela tiden vi är där!Halv 4 när vi börjar bege oss hemåt somnar han.Och denna gång la jag faktiskt ut honom i vagnen!
Det är så himla trevligt att umgås med mina brudar alltså!Kan knappt fatta att vi kan ha så roligt som vi har,och vi kan verkligen prata om allt!

Jag har förresten klippt mig idag,så nu är jag en puma igen!Det kanske var att ta i,men det är iallafall en skitsnygg frisyr.Bild kommer sen,efter att jag fixat klart håret.Alla lär få en chock.Men jag älskar att chocka!
Tack än en gång syster med all hjälp med håret!
Och maten var klar när jag kom hem från frissan,lyxigt värre!
Tack älskling!

Jag har även,hör och häpna;bestämt mig för ett par glasögon!Jag som har den värsta beslutångesten som finns.Men ibland lyckas man överträffa sig själv.

Lucas har på sig den klockrenaste pyjamasen just nu;If I Don´t Sleep,Nobody Sleeps!
Och det stämmer ju verkligen!


Avslutar detta inlägg med en bild på våran underbaraste sötnöt!♥
Nu blir det LockLådan bums!




Postat av: Monica

Anton har också den pyjamasen :P Den är bara för klockren!

2009-02-12 @ 21:39:47
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bor ni i jävre? Var bor ni då? Själv är jag från jävre men bor inte där längre.

2009-02-12 @ 22:28:08
Postat av: Anonym

Bor ni i jävre? Var bor ni då? Själv är jag från jävre men bor inte där längre.

2009-02-12 @ 22:28:09
Postat av: Madde

Tack för idag. Ni är guld värda!

Blir det någonting på lördag? ;)



Kramar!

2009-02-12 @ 22:44:08
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: