- S ö m n -

(Varning för MYCKET negativa tankar.)

Idag är jag trött,ögonen är så  förbannat uppsvällda att jag knappt ser någonting alls.Lucas har återligen har en mycket dålig natt.Han har vaknat minst 10gånger under natten.Och när han vaknar,vaknar ju jag.Klockan 7imorse bestämde han säg även att han inte ville sova nått mer,så det var ju bara att stiga upp.Klockan 7 är ju inte sådär jättetidigt ändå,om han skulle ha sovit hela natten!Men när han vaknat till och från i flera nättern nu,så är klockan 7 helvetes tidigt.Detta kommer att bli en riktigt skitdag!Tro mig.

Det är så helveteskallt att man knappt vågar gå utanför dörren.Och eftersom det är så förbannat kallt idag kan ju inte Lucas sova ute.Och inne sover han ju inte alls,eller kanske i 5min och sedan vaknar han.
Just nu är INTE livet på topp.Jag ser ut och känner mig för den delen också som en jävla zoombie,med STORA svarta påsar under ögonen.

Ge mig sömn tack!

Postat av: Jannice

Om det är någon tröst så sov jag också jätte dåligt i natt. ;) Kram

2009-02-12 @ 11:07:35
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: