- S ö m n -

Jippie,Lucas har även denna natt sovit hela natten.Klockan 8 igår kväll blev det godnatt för sötnöten och han vaknade inte förrän klockan 7 imorse.Är inte det rätt klockrent?Nu är det andra natten i rad,och jag ber till dom högre makerna att det vill hålla i sig.För om det är en sak jag lärt mig av denna lilla varelse,så är det att det kan ändras rätt fort.
Mamma är iallafall rätt utvilad idag,jag har ju fått sova hela natten ju!
(Lyckorus.)

Idag är det ju inte heller lika kallt ute,det är ju nästan som att man skulle kunna har shorts!Bara -14,det är ju nästan sommar.

Kanske kanske drar jag och Lucas in till staden idag.Jag har nämligen fått ett paket jag ska hämta på Lindex.Och jag som älskar paket.Men vi får se.Lucas gör en liten powernap nu på soffan,och isånnafall far vi efter att han vaknat.

Det blir nog inge stan idag.Lucas slocknade.Så nu ligger han i sin säng och sover.Vill helst inte heller väcka honom när han inte sover sådär jättebra innan!Så söt.Då blir det nog bara att vara hemma.Jag som verkligen ville ut och träffa lite folk.Men alla är välkomna hit!

Postat av: Erika

Ja ibland förstår jag inte vart han får allt ifrån ;) Skönt att ni fått er lite sömn nu. Måste vara lovley!

2009-02-19 @ 10:39:49
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Jaså hade han? Tycker du ska följa dessa råd ;)



Jag frågade honom efter du gått om han inte blev liiite sugen i alla fall. Det kröp fram ett litet: Ja och efter en stund: Lucas var söt.. Hihi.

2009-02-19 @ 10:48:53
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: