- S n u s -

Igår var jag och syster ute och körde lite skoter,om som det var kul!
Tänk att det kan vara så jävla kul alltså.
Till middag blev det kinamat,ruggigt gott!
Och efter middagen blev det,LIPS!
Jag och Bella är egentligen hur kassa som helst på att sjunga,men det är så sjukt roligt.
Tony satt mest och skakade på huvudet och pappa/morfar gjorde nog samma.

Idag blir det iallafall BVC-grupp för våran del.
Men det är nog allt.
Lucas har blivit lite förkyld och har inte alls sovit sådär jättebra inatt.
Så när Lucas åker ut för sovning så hoppar mamma i soffan!

Jag har försökt nu hela mogonen att göra upp eld i kaminen.
Det är ju bra att någon visat mig hur man gör?
Det går inte alls sådär jätte bra,det brinner ju inte!
Tony måste nog ta en kurs med mig om hur man angör en eld.
Det skulle nog vara bra att kunna?

Sen måste jag säga att jag är lite fjantig.
Jag har nämligen börjat om att snusa,fast nu snusar jag fake snus.
Onico,visst är jag mogen?
Men det fungerar faktiskt,jag inbillarna nog mig att det är valigt


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: