- S k o t t a t -

Redan måndag igen,helgerna går så himla fort.Det har varit ett riktigt busväder i helgen.Jag har varit och skottat det värsta som plogbilen så snällt har gett oss.Jag måste verkligen be Tony visa mig hur snöslungan verkligen fungerar.Det var jävligt tungt,så jag skottade bara lite grann.

Lucas har blivit helt ointresserad av ersättningen.Han äter ungefär 50-60ml och sedan vill ha absolut inte ha mer.Han blir inte sådär jättearg,men han äter iallafall inte.Han vill inte ens ha nappen i munnen.Men om vi slutar ge honom ersättning och gör gröt eller ger honom en banan så äter han för glatta livet.Han kanske är less ersättning?För han gapar hur snällt som helst när vi ger honom nått annat,och då äter han jättebra!
Konstigt det där..

Jag försökte ta mig en promenad med vagen idag när Lucas skulle sova,men jag gav upp.Det var inte sådär jättebra plogat efter vägen.Och man vill ju inte gå efter dom stora vägarna.

Nu snart får jag främmande,så jag måste sätta på mig några andra kläder.Man kan ju inte jämt gå omkring i onnarbyxor.


Postat av: Jane

snart får vi nog ge upp våra fika försök tror jag visst. haha :)

2009-02-09 @ 18:34:46
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: