- S k o t e r -

Så då börjar också denna dag att lida mot sitt slut.Dagen har varit bra.fast det är så himla kallt.Det blev palt hos mamma/mormor och pappa/morfar till middag,och som det bra gott.Det finns nog inte någon godare mat,det skulle isånna fall vara mammas köttsoppa.Mina kära mamma gör nog världens godaste mat.

Min pappa och Tony har varit ute i garaget och fixat lite i våra skotrar.Bytt huskjedeolja och tändstift och även Tonys variatorrem är bytt.Så nu är det bara att tuta och köra.
Var förövrigt och köpte oljan och tändstiften till skotrarna idag,och kalaset gick på 400kr,dom kan då ta betalt.Det är ett som är säkert.

Imorgon blir det nog att fara och hälsa på tant Jannice i Bersika om det inte är för kallt.Men som vanligt lär det väl vara 20flera grader,tyvärr.

Förövrigt så brukar jag ligga och fundera lite innan jag somnar varje kväll.Och när jag ligger där,under mitt sköna varma täcke så kommer jag alltid fram till samma sak.Hur lycklig jag är.Jag hör både Lucas och Tony andas.det är helt magiskt.Att jag verkligen får vara med om detta.Att jag verkligen får vara såhär lycklig,det är en magiskt känsla.Sedan hinner jag inte fundra mer,för oftast så brukar jag somna efter jag tänkt på det där.

Nu ska jag iallafall se Förlossningskliniken och sedan blir det att hoppa i den sköna och varma sängen.

Postat av: ingela och jonna

jag kan också känna så...de är nästan så man blir lite blöt i ögonen när man tänker på vilket litet mirakel de igentligen är...att man fick ett friskt underbart litet barn...de är otroligt allså

2009-02-18 @ 20:37:57
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Jane

njaae... det e mkt som ska kalffa innan jag ska ge mig in å köpa hus ... vi får väl se vad som händer =)

Och det ska väl inte vara dax är, är i v 33 nu. Så det är några veckor kvar än... Väntan är låååång vill jag lova ! =)

2009-02-18 @ 20:48:29
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

Ja håller me dig...de är otroligt vad man kan glöma fort när dom ler mot en :D

hehe ja våran dag har vart lugn..jonna är jätte förkyld och hostar massa...och jag har då jätte ont i halsen....eran då?

2009-02-18 @ 20:55:09
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Monica

Jo, den är faktiskt riktigt fräsch trots sin höga ålder :)



Vad skönt att han stoppar så pass bra med 2:an. Anton verkar inte riktigt stoppa så bra på den längre, så nu ikväll har vi provat kvällsvällingen, men det är ju som först i natt som vi lär märka ifall det funkar bättre. :) Så vi får se.



Det är bara bra med oss. Så trist att det ska vara så kallt ute bara, man får ju som inget gjort, man vill ju komma ut o göra nåt också. Menmen, det blir väl snart vår o lite mer värme :)

Hur är allt med er? Trist att lilleman blivit förkyld.. huwa :(

2009-02-18 @ 23:03:46
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jane

jag måste på apoteket bland annat och sen går man ju självklart å kika på lite kläder medan man ändå är där.. Det går ju inte att låta bli ;)

Vad ska du hitta på med dagen till ära då? stan kanske? ;)

Jaha har hon det.. Ja det e bara 3 dagar mellan då :P

Har hon barn sen förr eller?

2009-02-19 @ 09:56:22
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: