- S j u k -

Igårdagen var hur trevlig som helst.Blev väldigt mycket surr,som vanligt med andra ord.Jag är så himla glad att jag träffat dessa två människor,dom får mig verkligen att må bra.Vi har så otroligt roligt tillsammans,och vi kan verkligen prata om allt!
Synd bara att det blev som det blev.Att vi inte var en till.
Tack tjejer för en mycket trevlig dag!

På kvällen kom min kära systeryster hit,och vi bakade.Och jag som är helt värdelös på att baka klantade till mig som vanligt!Jag glömde sätta i lite mjöl i smeten,hur man nu kan glömma det.Men jag lyckas oftast med sånt som nästan är omöjligt.Men som tur var så märkte Bella det,och gjort om det och gjorde rätt!
Det blev iallafall en jävligt god kaka,med många kalorier i!
Tack älskade syster!

Idag är det inte fullt lika roligt.Lucas har en hosta som heter duga,så vi ska fara till VC klockan 3.Vi ska väl kanske få lite hostmedicin,och höra så att han inte håller på att vå lunginflamation.Jag verkligen hatar när inte våran prins är på topp,det gör så fruktansvärt ont i mammahjärtat.
Jag är inte heller på topp,ont i halsen like hell!

Nu ska jag forsätta vila lite innan sötnöten behagar att vakna.

Postat av: Erika

Vad tråkigt att ni inta är krya! Passa på att kurera er i helgen :)



Kram

2009-02-06 @ 14:51:03
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är glad att vi har träffat dig med :) Vi har verkligen så skoj tillsammans.

Är ni på för middag på lördag???



Ursh vad trist att lillprinsen eran är sjuk :/

Håller tummarna att han inte fått lunginflammation.

Kramar!!!

2009-02-06 @ 15:16:38
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: