- R ä d d -

Vet inte riktigt när Tony kom hem igår,eftersom jag sov.
Men kring 20 i 1 så vaknar jag av att jag hör något från nedervåningen.
Och jag som tycker det är lite behagligt att vara hemma själv ibland blir alldeles jävla rädd.
Jag funderade på att ringa Tony direkt och säga att vi har inbrott.
Men jag går iallafall ner lite sakta och JÄVLIGT rädd.
Och vem är det som står i hallen?Jo,Tony.
Så,det var inte nått mer med det.Han höll bara på att släcka alla lampor.
Snacka om att bli skvättis för ingenting!
Jag kanske är lite barnslig när det gäller sånt?
Oftast så spelar jag upp värsta senariot i huvudet.
Kanske jag måste sluta med?
Ja,jag tror det!

Idag blir det nog mest lugna puckar här tror jag.
Kanske syster kommer förbi och kör lite Lips med mig!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: