- P i g g -

Halv 2 vaknade jag av Lucas,och när jag går till spjälsängen ligger han där och ler och pratar för fullt.Min första tanke var:
Oj,vad pigg han verkar.Mamma var inte fullt lika pigg.Men jag tog honom till våran säng bara för att se om han ville sova.Och efter 5min så sov han,och jag med för den delen.Vi vaknade halv 8 i morse,vilket inte är farlig eftersom jag slipper upp på nätterna för att göra ersättning.Jag är så himla glad att han vill sova hela nätterna,och jag hoppas verkligen att det håller i sig.För det är en sak jag har lärt mig av Lucas,det kan vända väldigt fort!

Nu har vi iallafall just ätit frukost och Lucas ligger naken på golvet och jag sitter med honom och dricker kaffe.Det måste vara världens bästa dryck förövrigt.

Idag verkar det bli bra väder,så när Lucas ska sover blir det en prommis med vagnen.

Postat av: Jane

sooolen skiner ju så det e klart man måste ut =)

Funderar på stan själv. Måste ju äta semlor idag =D

2009-02-24 @ 10:50:50
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Han verkar ju bara vara för go´! Ligga och småprata för sig själv och sedan bara däcka av... underbara barn!:.)



Du undrade om flickornas sång... så jag skickar en länk till det inlägget som förklarar allt och lite till;.)



http://mammamelissa.blogg.se/2009/january/vara-mirakel-1.html#comment

2009-02-24 @ 14:35:04
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: