- O t u r -

Denna dag har inte riktigt varit min dag.Jag har ramlat,slagit mig och rivit mig på rivjärnet.Jag tror till och med att jag har en blånagel på stortån,så just nu är det riktigt synd om mig.Nä,jag är ju klumpig,så är det bara.

Det blev iallafall en prommis till Ica idag.Så härligt väder!Vi har även hunnit träffa kusin Alexander en snabbis också.Han var hos sin farfar idag,så vi snäppade förbi efter affären.Vad han älskar Lucas,han ska hela tiden bara kramas och pussas med honom,han är så underbart söt med sin lilla kusin.

Till middag blev det faktiskt raggmunkar,visst är jag en duktig fru?Gick inte riktigt som planerat där i början,men tillslut blev dom iallafall klara och mycket goda.

Nu ikväll har Lisa,Pär och sötpojkarna varit och hälsat på.Och jag är så otroligt glada för deras skull.Jag kan verkligen tänka mig att den STOR sten har släppt nu.Äntligen får dom gå vidare.Nu väntar vi bara på...

Mamma/Mormor har också varit förbi och pussat på barnbarnet.

Lucas har iallafall just somnat.Våran älskade unge!Det finns inga ord på hur mycket vi älskar denna lilla människa.

Jag tror det är bäst för mig att också gå och sova nu,så det inte händer några mera olyckor.

Postat av: ingela och jonna

När jonna föddes vägde hon 3860g och var 52lång...Lucas då? hur kom ni på namnet lucas? hadde ni de redan bestämt innan han kom?

2009-02-25 @ 20:28:59
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

men oj så liten han var när han kom....jag gick över precis 2veckor.

hehe de var rätt coolt, BM sa att kommer inte bebisen innan lördagen (den 28de) så måste dom sätta igång mig...men så på torsdagen kom värkarna och lördan kom hon :) hehehe ja min dag har vart rätt okej, har gått på stan och sprättat lite pengar hehe du då?

2009-02-25 @ 20:48:17
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Lina och Amanda

Nej jag såg att det inte riktigt var din dag idag. Jodå vi har haft det riktigt bra idag, äntligen fick jag klippa bort mina dåliga toppar. Jocke var iväg till TraktorCity idag och kom hem med nyheten att när vi köper en skoter åt mig så ska jag tydligen ha en Skidoo MXZ. =P

2009-02-25 @ 21:14:24
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: Tess

händer idag? själv ska ja till läkaren med barnen har 4 olika besök suck :/

2009-02-26 @ 07:19:28
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha!! Jåå nu blir de hård träning ett tag :)

2009-02-26 @ 09:08:40
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: