- O r o l i g -

Idag är det riktigt härligt väder ute!Jag ska nog ta en sväng med vagnen snart.Bara gå ute i det fina vädert och filosofera lite!
Jag har varit en riktigt duktig hemmafru idag.Jag har förberett middagen.Kasslergratänn.Så när Tony kommer hem från jobbet klockan 4 så är det bara att putta in den i ugnen.Det är faktiskt riktigt skönt att få sådana saker bortgjorda medans sötnöten sover.

Lucas har sovit oroligt inatt med.Han som har sovit så bra i flera dagar.Men det går väl upp och ner.Han har vaknat flera gånger inatt,men direkt jag her in tutten i munnen så somnar han om.Så det är ju inte så där jättefarligt.

Senare idag blir det inte att göra så mycket.Det är skönt att vara hemma ibland.Bara gå i onnarkläder och vara allmänt sluskig.Tur att Tony älskar mig ändå,för det är ingen vacker syn just nu!

Nu ska jag bara plockan undan lite och sedan bege mig ut med vagnen!

Postat av: Lollo

Du och dina onnarbyxor =) Vi ses ju på onsdag,kanske vi har onnarbyxor då?! kram!

2009-02-10 @ 12:33:25
Postat av: Jane

ja men absolut !

Jag är ledig alla dagar, så det e bara att du styr upp en dag. Lämnar över det där till dig nu.. :)

2009-02-10 @ 12:35:41
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: