- M y s -

Gårdagen var hur mysig som helst.Plankstek och en bra film,plus att det slak ner in och annan karra också!Vi såg Mirrors,och det var riktigt kuslig.Men jag tycker ju till och med att barnpromgramet Tåget Tomas är läskigt.

Tidag har familjen varit till Luleå,eller Storheden.Vi for väl inte dit för nått speciellt egentligen.Det är bara kul att fara och göra något.

Igår var vi och tittade på massa ytterdörrar,vi ska ju börja lite smått med hallen nu.Men som vanligt kan vi ju inte komma överrens om vad vi ska ha för dörr.Men jag tror jag får ge mig i detta fall eftersom dörren jag ville/vill ha kostar dubbelt så mycket.Och ytterdörrar är ju i överlag inte sådär jätte billiga,eller Polardörr är inte det.Och jag vet,det är inte värt det.Men jag är ju som sagt jävligt envis.
Men när vi köper den "billigare" dörren så kommer jag nog att ätla om att min dörr var finare typ 1år.
Vilket I-landsproblem!

Måste förövrigt säga att våran underbaraste sötnöt har sovit hur bra som helst i några nätter nu.Han har somnat kring 8 och sovit till halv 7 och fått flaksa då.Sedan somnar han om till 8 halv 9.Hur underbart är inte det?Mamma är ju nästan utvilad!

Nu ikväll blir det bara mys mys och åter mys!

Postat av: Jane

va skönt ändå att bo i hus och ha sånna inrednings problem ... :P

Själv får man ju för fan inte ens tapetsera om utan att fråga trots att man betalar flera tusen i månaden bara för att bo... Nej man skulle fan ha haft hus nu !! :D

2009-02-21 @ 18:34:23
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

jo precis, ska kika.. Sen får vi väl se om det e nåt... =)

2009-02-21 @ 19:06:33
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Många barnprogram som är kitläskiga och jag undrar hur barn idag kan växa upp med vettet i behåll om de ser mycke på tv ;( hehe :D Skönt att ni får sova ut lite nu.

2009-02-21 @ 23:39:21
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: