- M a m m i g -

Lucas har blivit jätte mammig nu.Han har aldrig varit det,men nu är det enbart jag som gäller.Jag får inte ens gå iväg,då börjar han att gråta.Han måste hela tiden se mig.Igår när jag var borta en sväng så hade Tony honom,och han bara grät.Så när jag kom in tog jag Lucas och direkt jag tog honom slutade han.Det är väl någon fas antar jag.Lite jobbigt bara att inte kunna gå iväg en stund från honom.Men det går väl över!Han är ändå världens sötaste!

Tony kom hem 2inatt,och steg upp klockan 6 imorse.Jag antar han inte är sådär jätte utvilad.Tycker nästan lite synd om honom,men han ju tagit på sig det själv så.Och det ger ju fin fina pengar,och jag som ÄLSKAR att handla!

Ikväll blir det middag hos Madde,Marcus och lilla Ellie.Lollo,Robin och lille Jack kommer också.Ska bli riktigt roligt!Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran,men med mitt minne är det lätt den ligger kvar hemma.Vi ska nog äta Tacos eller nått sånt,gott riktigt gott!Fast det är ju sällskapet som är det roligaste.
Jag funderar starkt på att ja med mig Lips,och spö Madde och Lollo i det!Önskedrömande att kanske spöa dom?

Lucas har förrsten sovit rätt bra inatt,jag ska inte klaga.Jag hoppas att det vänt nu.Han somnade 8 och vaknade 6 när Tony steg upp.Så jag gjorde lite ersättning och hoppades massor på att han skulle somna om.Vilket jag absolut inte trodde han skulle göra eftersom han verkade så pigg och glad.Men vips,så sov den lille sötnöten igen.Vi sov till hela halv 9,inte dåligt!

Jag såg MammaMia efter att Lucas somnat igår,men jag somnade ifrån den.Så jag vet inte om jag tyckte den var sådär jättebra?Om jag ska ge den en chans till nu när Lucas ska ut och sova.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: