- G o d i s -

Det snöar ute,men det kanske ni redan har märkt?Det är bra,mera snö!Bättre för skotern,så jag är inte bitter över att det snöar.Bara lite eftersom det inte går att köra bil.Eller nog går det alltid,men det är grymt obehgligt att köra i sådant väder.

Igår for vi iallafall till Lucas farfar och hälsade på.Vi sov över där.Vi hade det mysigt och såg på melodifestivalen och åt godis.Det är ganska mysigt att komma bort sådär.Det behöver inte vara länge,bara en natt.Det räcker.
Lucas har sovit exemplariskt (stavning?) flera nättern irad nu.Igår somnade han 8 och vakande 8 i morse,hur guld är inte det?Ingen tankningen eller nått under flera nätter nu.Lucas har sovit i sträck 10-12 timmar i flera nätter nu!Vi får hoppas det forsätter,eftersom ingen är gladare än mamma!

Idag händer det inte så mycket hos familjen Lundberg/Persson.Det blir att äta middag nu när Tony skottat klart.Eller skottat och skottat,han kör nämligen snöslunga.Lite fusk va?
Det blir nog en film ikväll,och godis.Om jag orkar vill säga.Annars blir det nog en rätt tidig kväll!

Postat av: Emmeli

Det är bara bra med oss! :)

Hur är det med er?



Läser ju att han har börjat sova hela nätter! Gud vad skönt. Jag är inte alls avis.. ;)

2009-02-08 @ 20:22:22
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ja visst var dom grymma en sån där ska min framtida barn ha ehehe

2009-02-08 @ 20:32:43
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har blibit utmanad i min blogg!

2009-02-08 @ 20:49:35
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: