- G i f t e m å l -

Tony ska snart iväg och jobba!Hör och häpna,en Fredag!Det är nå jävla epoxy(stavning?)golv på Polarbröd ska måste göras.Närmare 500kmv glov,och dom har bara i helgen på sig.Så Tony och tre andra från hans jobb.Och inte nog med att han ska jobba ikväll/natt,han börjar även klockan 7imorrn på morgonen.Så han lär väl få sova 2-3timmar inatt.
Men vad gör man inte för pengar?
Dom for faktiskt gode bra med cash för besväret så.Jag försöker se pengarna i det.
Jag som hade bestämt att jag skulle få sovmorgon imorrn,men icket.Det får bli på Söndag istället.


Idag har jag iallafall varit och Lucas med Lucas G-farmor och Tonys kusin Manja och hennes lilla dotter.Riktigt riktigt trevlig var det!
Har även varit och beställt mina glasögon nu,så nu kommer jag åter att bli en glasögonorm!

Imorgon är det AllaHjärtansDag,vilket för mig inte är sådär speciellt.Jag gillar att få tex,blommor och andra överraskningar när jag minst anar det.Och det enda som jag vill ha nu är en diamant vigselring!Hör du det nu älskling?Hehe.
Man ska ta hand om varandra annars också,och inte bara när det är en sådan "speciell" dag.
Vi säger flera gånger per dag att vi älskar varandra,vi pussas hur mycket som helst.Och innan vi somnar varje kväll kysser vi alltid varandra.Jag får inte nog av Tonys pussar.Tror även det är viktigt att ha kvar pussandet,kramandet ovs.För slutar man med det,tror jag att det fort kan börja kännas som vänner istället.
Men vad vet jag?
Vi pussas iallafall nästan jämt och håller ofta handen när vi är ute,och ändå har vi snart varit tillsammans i 8år.Men det är viktigt att inte tappa glöden!
Så för oss skulle ju ett giftemål sitta klockrent,eller hur?

Nu ska jag iallafall pussa Tony hej då,och sedan gå till sovrummet där Lucas sover och sätta på MammaMia,känns som att det är dags för mig att se den!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: