- F ö r k y l d -

Även denna dag bjuder oss på 20flera grader.Jippie säger jag då bara.Nu får det börja bli lite mildare tack.Jag blir ju snart tokig att bara vara hemma.Men man har ju inte sådär jättestor motivation att göra något,iallafall inte ute.
Och Lucas har blivit riktigt förkyld,men det är väl inte så konstigt?Det är ju så himla kallt.Och inte hade vi varmt när vi steg upp i morse.Vi har haft strömavbrott i natt,så det var bara 17,5grader i köket.Men nu börjar det sakta men säker stiga lite.
Mer värme och folket tack!

Jag kan även passa på att meddela att jag fått mens,jag hatar verkligen mens.Och inte nog med det så har jag faktiskt lite mensvärk,och det brukar jag inte ha.Men det är bara att härda ut!

Annars så är jag på rätt bra humör idag,känner mig faktiskt riktigt glad.Men det blir nog bara att vara hemma denna dag också.

Nä,nu ska jag försöka få Lucas att sova lite i sängen.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: