- B o t o x -

Okej,nu känns det väl lite bättre.Jag har fått i mig massor med kaffe och Lucas har just ätit upp sin gröt och lite banan efter.Så nu är vi både rätt glada,men det är nog Lucas som är mest pigg av oss två.

Jag börjar komma igång nu,och tänker att sova kan man ju göra i graven!Jag försöker inbilla mig det iallafall.Synd bara att jag blir en sådan jävla bitterfitta när jag inte fått sova.Ska bli riktigt skönt till helgen när Tony är hemma.För jag kan lova er en sak,det blir han så får gå upp med honom denna helg!Sovmorgon för min del,det har jag själv bestämt!

Det är ju förresten Alla Hjärtans Dag på lördag.Visst det är mysigt,men jag föredrar att kanske få rosor eller nått bara sådär.Tyvärr känns hela hjärtans dag lite påtvingat,om ni förstår hur jag menar?Då MÅSTE man köpa nått ovs,det är ju roligare att bara få.

Kan även meddela att jag lånat hem typ 511glasögon igår,men det står just nu mellan ett par BjörnBorg och GinaTricot.Det är svårt att välja,och jag med min enorma beslutångest.Jag kan ju knappt beställa pizza,eller köpa godis för den delen!
Så att bestämma glasögon är riktigt svårt i min lilla värld.
Och ikväll ska jag äntligen klippa mig,MYCKET behöverligt.Ser ut som ett ovårdat träsktroll just nu alltså.

Jag har även just nu på senare dar funderat mycket över Botox,eller nånting annat som suddar ut mina påsar under ögonen.Jag har STORA funderingar på att göra något åt detta.

Nä,nu ska jag nog hoppa i duschen och föröska pigga upp mig lite mer.

Postat av: Jeanette

Sov och vila ut då Tony tar över ;) Botex kostar ju och är ju inte ens beständigt, ont ska det göra också! :( Och även om det döljs (för det är ju trots allt en handel och affärsverksamhet uppbyggt krin det hela) Så sker mycket som inte nås ut kring allt såntdär. Botox är ju ett nervgift, folk som förlorat känsel, fått knölar osv. Inte så bara. Ta hand dig, och hoppas ni får en bra dag!

2009-02-12 @ 09:56:47
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: