- B i l b a r n s t o l -

Då var också denna dag nästan slut.Det är knappt man hinner med dagarna,dom går så himla fort.Idag vart det iallafall Lunch på stan med systeryster.Men det blev ingen räkmacka,det blev sallad på CaféPiteå.
Visst har dom världens godaste sallader?När man får plocka själv och allt.
En sväng på Gina hann vi också,men jag hittade ingenting.Och jag som jämt burkar hitta en massa kläder där!

Till middag gjorde vi hemmagjort pizza,och enligt mig är det godare än att köpa.Kanske kan ha med att jag inte gillar ost på pizzor?
Syster var också här och åt.Känns faktiskt lite tråkigt nu när hon far "hem" till Skellefteå imorrn.Det har varit så roligt att ha henne "hemma" dessa veckor.

Vi har även varit och tittat på en ny bilbarnstol till Lucas.Men det är ju en jungel.Men vi har hittat en som vi fasnade för,så det blir nog den.
Vad har ni för bilbarnstolar?Några rekomendationer från er?

Nu när våran lilla älskling precis har somnat ska vi sätta på en film och jag ska äta Ben&Jerry´s,mums!

Postat av: naddie.

TACK för gratulationerna och komentarerna i samband med våran prinsessans födelse :)





KRAM naddie och lillsessan Ariella

2009-02-27 @ 20:21:19
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

vi hyr faktisk bilbarnstol och är jätte nöjd me de...vi betalar 80kr i månaden och när den här blir för liten, skickar vi tebax den och får en ny. Vi hyr genom IF...varför ska ni ha en ny? har ni krockat?

2009-02-27 @ 20:34:34
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

ja de är upp och ner som du säkert läst.

Vill bara att allt ska lösa sig så jag kan gå vidare och sluta oroa mig snart

2009-02-28 @ 07:23:01
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Absolut hör av mig nån dag så kanske vi kan gå på stan eller hitta på nått annat skoj :) Kan vi inte se film eller nått nån dag då vi alla är lediga??



2009-02-28 @ 11:19:52
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: