- Ä l s k l i n g -

Tänk vad jag är lycklig alltså.Jag är "bara" 22år,men har redan allt jag någonsin kunnat drömma om.
Jag träffade mitt livs stora kärlek när jag bara var 14år,och redan då visste jag att det var han med stort H.
Det är 8år sen nu iår,vart har tiden tagit vägen?Det känns ju nästan som igår.
Men fortfarande kan jag få fjärilar i magen när jag tänker på honom.När vi kysser varandra känns det sådär pirrigt ni vet.
8år har snart gått.Och det har ju inte alltid varit en dans på rosor.Men det är ju sällan livet.Livets väg är krokig,och så ska den va.
Men istället för att ge upp,så har vi kämpat.Och alltid kommit stadigare ur en kris.För den kärlek vi har,det är jag verkligen beredd att kämpa för.

Tänk att jag fick äran att bära på hans barn,vårat barn.Tänk att det var mig han ville skaffa barn med,köpa hus med!
Det trodde han nog inte,och inte heller jag för 8år sen.
Att vi skulle sitta här med vårat mirakel.Att det är våran kärlek som gjort Lucas.
Det är helt otroligt alltså.
Jag är så tacksam att jag har honom i mitt liv.
Tänk att redan när jag var 14 vann jag högvinsten!


Jag älskar dig.


Postat av: Lisa

Jo tiden har bara rusati väg men de är väl så då man har kul och mycket att se fram imott :)

Absolut att jag tycker giftemål vore lämpligt nu börjar juh som bli dax nu när ni ändå är inne på erat 8:de år :) Ser att Lucas har fått andra tanden nu :) blir kul att se nästa gång vi ses å kolla in snyggingens små riskorn :)

2009-02-02 @ 21:40:58
URL: http://devila.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Rätt kul, minns sommaren ni blev ihop. Att det är så jävla länge sen...



...snart är vi ju pensionärer!>_<

måste hitta pausknappen

2009-02-02 @ 22:50:46
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Glad för din skull! Jag är också 22 och så sabla lycklig, träffade min man för 6 år sen och blev tillsammans för 5 år sen!

2009-02-03 @ 07:11:20
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Erika

Visst är det underbart? Att egentligen aldrig behövt leta efter den rätta! :)

2009-02-03 @ 10:37:40
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: