- 1 9 0 -

Denna dag har verkligen gått i 190.Det har inte varit en enda lugn stund.På förmiddagen promenarade jag och Lucas,eller jag gick och Lucas låg och myste i vagnen.Gick till Ica och köpte lite saker till dagens middag.Väl hemma gjorde jag iordning Lasagnen,så det var bara att skjuta in den i ugnen sen,visst är jag duktig?

Klockan 1 infann jag och Lucas oss hos Hanna och lilla Ella för en mammaträff med bvc-mammorna.Mycket kaffe och mycket surr,trevligt med andra ord.
Vi kom väl hem kring 4,lagom till maten.Tony satte nämligen in maten dirket han kom hem från jobbet,så jag gjorde bara lite sallad och sedan åt vi.Och gott var det!

Efter att maten just landat i magsäcken,så begav vi oss till Lisa,Pär och sötpojkarna Kevin och Seth.Lucas fick äta sin middag där eftersom han sov när vi åt.Kalops och fruktpuré,Lucas tyckte nog det var rätt gott.
Tony är ju och hjälper Pär i källaren,han är där än.Men jag surrade på som vanligt med Lisa,och det är alltid så roligt!
Jag hoppas det går bra imorrn för eran del!Men det gör det säkert,vi håller iallafall alla våra tummar för er!

Jag och Lucas begav oss hem kring 7 ungefär,men då snäppade vi förbi hos mamma/mormor och pappa/morfar.Vi hade ju inte träffat dom något idag.Och vi måste träffa dom varje dag.Annars kanske dom glömmer bort oss.Skämt osido! 

Så nu 20 i 9 sitter jag här.Lucas sover,och jag sitter och njuter av lugnet.Det är skönt med lite ensamtid också.
Men jag funderar starkt på att ta mig en varm dusch och sedan hoppa i sängen!

Postat av: Jane

det e skönt me sånna dagar som bara flyger fram.

Mmm va gott me lasagne..... :)

2009-02-23 @ 22:01:21
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

Vilken tur att någon tycker om vintern=) Själv är jag mer en höst människa. Men jag tar sommar alla gånger före kalla, snöiga vinter.. kram

2009-02-23 @ 22:58:23
URL: http://zantoria.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: