- U p p e -

Just nu är jag trött,väldigt trött.Lucas behagade att vakna första gången 04.30,men somnade om efter sådär 10-20min.Men klockan 06.00 var det färdigt.Då låg han och pratade så glatt i sitt rum.Eftersom jag är en väldigt seg människa lät jag honom ligga och prata ett tag.
Men nu är vi uppe.Och Lucas är pigg,och mamma är trött!Och jag som försöker bli en snällare person,speciellt nu med alla dessa gravidhormoner lät Tony ligga kvar och sova en stund till.Vilket jag känner att jag ångrar nu eftersom han erbjöd sig att stiga upp!
Men jag får gå och vila sen.

Idag är det ju som sagt nyår.Det blir en väldigt lugn sådan,vilket det har varit ganska många år.Eftersom man är småbarnsförälder,och en bäbis i magen så är man inte så sugen på så mycket ståhej.
Familjen Jensen kommer hit,och vi ska äta plankstek och till efterrätt skulle det bli Cheesecake.Det kommer nog att bli grymt trevligt!

Nä,nu ska vi gå och mysa med våran pappa en stund!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: