- G r i n d -

(Eftersom jag inte kommit ihåg att hämta kameran än med alla bilder från Julafton så skriver jag ingenting än om hur vi hade det!)Jag återkommer med massor av bilder senare!

Denna julledighet går ju av bara farten.Det är redan Onsdag,och på Fredag är det ett nytt år!Helt sjuk hur fort tiden går.
Förhoppningsvis ska även nästa år vara hur bra som helst.Mycket att se fram emot iallafall.

Igår var vi hos Familjen Jensen för att se film,Paranormal Activity.Personligen tyckte jag det var rätt kuslig.Jag har helt allvarligt haft mardrömmar hela natten!
Lucas fick somna i sin vagn hemma hos dom och sedan lyfte vi bara in honom i bilen när vi for hem.Fungerade mycket bra.Han somnade om dirket i sin egen säng!

Idag blir det tyvärr inte att göra sådär jättemycket.Det är ju så himla kallt!Lucas som bara vill vara ute hela tiden.Men en liten stund ska vi väl vara ute iallafall!

Våran pappa håller just nu på att montera en grind till trappen.Inte en dag förtidigt!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: