- E n s a m n a -

Min telefon har pajat.Inse vilken panik.Egentligen helt sjuk att man får panik över att inte ha en mobil på sig.Som "tur" var hittade jag en gammal 3310a.Jävligt läckert alltså!Behöver jag säga att jag skäms lite grann när det ringer på den?Alla på jobbet skrattade åt mig!
Vad ska jag köpa för telefon?Har någon nått förslag får ni gärna skriva en rad eller två!

Idag ska vi på stan.Bara jag och Tony.Det är väldigt efterlängtat!Vi ska äta ute och sedan gå runt i butikerna och försöka köpa klart alla julklappar.Ibland behöver man lite ensamtid och just nu känns det väldigt behöverligt.När man går med vagnen är det ju svårt att hålla handen,så idag ska jag inte släppa Tonys hand nått!

Jag uppdetarar väl senare ikväll och berättar över alla fynd jag kommer att göra!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: