- T a c k -

Jag måste börja med att tacka för alla gratulationer vi fått!♥

Jag vet inte vad våran lilla pojke har fått för sig.Lucas har nu vaknat före klockan 5 i en veckas tid,även Lördag och Söndag.
Visst,vi stiger upp 05.30,men den där sista halvtimmen är riktigt skön att få sova.Och att även få hinna göra sig själv klar innan Lucas stiger upp är verkligen ett plus!
Vi hoppas att detta il av att stiga upp väldigt tidigt går över snart!

Till något helt annat.Jag har tappat bort våran kamera,tror jag.Jag hittar den ingenstans.Men alla som känner mig vet ju att jag kan ha lagt den nästan vart som helst.
Men jag hade ju tänkt ta några bilder på våran fina trapp som vi håller på att renovera.Så fort jag hittat kameran kommer det en riktig bildbomb!

Imorgon är det Fredag,skönt!
Bara några veckor kvar till Jul,och lite "jullov".
Men jag måste nog börja ta tag i att köpa julklappar.Men jag tycker inte tiden räcker till!
Bra kanske att jag är ledig 3dagar före jul.Känner jag mig själv rätt så kommer jag att spenedra hela dessa 3dagarna på stan för att panikhandla julklappar!

Vi ska och äta julbord med Tonys släkt imorgon kväll,ska bli riktigt gott!Man måste ju nästan "fasta" hela dagen så att man orkar riktigt mycket mat!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: