- S a m m a n f a t t n i n g -

Redan ett nytt år.
Detta år har gått i rekord fart.

Lucas har gått från att vara en liten bäbis till en "stor" kille som går på dagis.Från att inte alls kunnat gå eller pratat så kan han nu säga massor med ord och springet i benen är det inte fel på alls!
Jag började om att jobba,och Tony var pappaledig i 3månader.
Vi hann riva vårat grådshus under sommaren också.Och kanske år 2010 står det ett stort garage på den platsen.
Vi har hunnit med en massa annat skoj också.
I slutet av Oktober var det dags igen.Närmare bestämt 30 Oktober plussade vi.Lyckan är total.Lucas ska bli storebror.Det lilla livet är beräknat till 10Juli 2010.
Många av mina vänner har just eller ska också få smått 2010.
Jag har träffat underbara människor,och mindre underbara människor.
Vi har fått bra nyheter,och dåliga.
Vi har (som vanligt) haft massor av renoveringsprojekt i huset.
Det var en liten sammanfattning!

År 2010 ska förhoppningsvis bjuda på det ena bra efter det andra!Det datumet vi längtar till mest nästa år är ju såklart när bäbisen kommer!
Jag tror som sagt att 2010 kommer att bli ett minst sagt lika bra år!


Postat av: Anonym

Du får en lillkille till ska du se!

Det får typ alla som har mindre än 2 år mellan barnen :)

2010-01-01 @ 12:34:01

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: