- G l a d -

Nu har mitt dåliga -stiga upp tidigt- humör släppt.Men det var absolut igen rolig morgon ska jag säga.
Lucas trött=Lucas gnällig,och svår att göra nöjd.
Lucas gnällig=Mamma blir irriterad på gnället.Även hon blir gnällig.
Lucas gnällig+Mamma gnällig=Pappa försöker hålla hela familjen på bra humör,men det går inte alltid sådär jättebra!

Men nu sover Lucas,och även jag försöker ta igen mig lite.Sitter här i soffan och dricker en kopp kaffe.Lucas är alltid så glad,precis som han brukar vara efter att han fått sova sin lilla lur.

Vi har förövrigt hunnit vara ute idag.Han älskar att vara ute,mamma blir glad när Lucas är glad!

Jag höll ju nästan på att glömma att våran pappa redan hunnit lägga in mattan som vi ska ha i hallen uppe.Det blev riktigt snyggt!
Så fort jag hittar kameran lovar jag att ta några kort!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: