- E k -

Denna dag är bättre än gårdagen.Jag var verkligen inte kry igår,och Tony var tvungen att jobba.Men jag gjorde iallafall ett tappert försök att vara en bra mamma.Men det kändes som att jag misslyckades lite.Kanske inte hade världens bästa tålamod eller humör igår.
Men så är det när man inte är frisk.

David och Bella åt iallafall middag med mig och Lucas igår.Det är inte alls roligt att äta själva.Det blev kotlett i ugn med klyftpotatis och fetaostsallad!

Idag är det andra bullar.Efter en någotsånär bra sömn inatt och inte alls sjuk känner jag mig som en helt ny människa.
När Lucas bestämde sig för att stiga upp klockan 7 hoppade jag ur sängen och gav min stora älskling lite sovmorgon!
Tony steg upp 8,men en liten sovmorgon iallafall.

Jag och lilleman har hunnit städa köket och vardagsrummet nu på morgonen.Som sagt,men hinner aldrig bli less när man städar eftersom man alltid blir avbruten!
Tony håller på förfullt att klä in trappen i ek.
Och Lucas är väldigt intresserad av vad pappan gör i trappen,så det är en evig klappjakt till trappen.Jag hinner bara vända om så är han halvvägs uppe.
Vi måste verkligen köpa en grind..

Nu sover lilleman ute i vagnen och när han behagar att vakna måste vi verkligen in till stan.Måste ju börja med dessa julklappar någongång.Eller,jag har egentligen inte så mycket kvar men jag skulle verkligen vilja bli klar så att jag bara kan njuta dessa sista dagar innan jul.
Sedan ska lillasyster få komma och slå in alla paket.Jag är värdelös på det och hon är bra på det!

Men nu ska jag njuta av mitt kaffe!

Postat av: Lollo

När ska vi ses? Vill se magen din =) puss

2009-12-14 @ 18:21:44

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: