- C h o c k -

Vilken chock jag fick imorse.Tony ringde mig 08.30,och då låg jag och lilleman och sov!Han som skulle ringa och fråga hur våran morgon varit,den som inte ens hade börjat då.Men vilken tur att han ringde,vi skulle ju kunna ha sovit hur länge som helst.Halv 9 räcker gott och väl.

Det blev iallafall inge lugn morgon.Vi steg egentligen bara upp och sedan klädde vi på oss för att sedan börja uträtta lite ärenden.
Dagen har gått i rasande fart alltså.Klockan är redan halv 2,men det är väl så när man sover så länge!
Jag och lilleman har hunnit göra Janssons,och jag har även hunnit skura i köket.
Vi skulle egentligen in till stan idag för att köpa den sista julklappen,men jag slutade ut det.Känns inte alls lockande att gå på stan med vagn i detta väder.
Jag och lilleman far imorrn istället!

Vi måste därimot sätta oss ner och skriva en komihåg lista.Annars finns det stor risk att vi glömmer något.Det är ju inte bara en sak vi ska ha med oss.
Julklappar,vagn,kläder,skoterkläder,skotrarna,julbak m.m.Jag skulle inte vara njöd om jag glömde något!
Bäst att göra en lista.

Vart ska ni alla förresten fira jul?

Nu väntar jag egentligen bara på att lilleman ska vakna från sin lilla lur.Vi ska nämligen överraska våran pappa genom att skotta lite grann!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: