- M å n d a g -

Tack för alla gratulationer!
Gårdagen blev hur bra som helst.Vi hade främmande hela dagen,och Lucas stormtrivdes!
Alla våra nära och kära var här.Tur vi har ett stort kök,om jag säger så!
Lucas 1års dag kommer jag aldrig att glömma bort.
När allt folk åkt for jag,Jannice,Tony.Robban och Lucas på PitStop och käkade.
Hm,undra hur många kalorier man trykte i sig igår?
Jag hann även gråta några skvättrar eftersom jag insåg att han börjar bli stora killen nu!
Lucas fick hur mycket presenter som helst!Helt otroligt alltså!
Tack för alla fina presenter vi fått.
Bilder kommer lite senare!

Denna vecka +2till kommer jag att vara hemma.Vi ska ju börja inskolning på dagis nästa vecka ju.
Kändes verkligen konstigt att kliva upp i morse och inte fara på jobbet.Men självklart vaknade jag 06.00 och var hur pigg som helst.Så jag satt nere och drack kaffe innan Lucas begagade att vakna.Ganska skönt att vara själv en stund på morgonen så att man hinner vakna till lite.
Tony jobbar ju som sagt idag.Tror han tycker det är lite härligt.Han har ju ändå varit hemma 3månader nu.Jag är mest glad över att han har velat vara hemma.
Denna vecka kommer iallafall att bestå av mycket måsten känns det som.Fast lite kul ska vi nog hinna med också!
Lucas ska ju börja på Myrans Förskola,närmare bestämt på Vickevire.Är det någon som går där?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: